20 jarig jubileum van het koor  Les Chanteurs Grégoriens en huldiging Jan de Laat.

Jan heeft aangegeven te stoppen als vaste organist in deze St. Petruskerk, daar de leeftijd nadert waarop het verantwoord is om dit te doen. Hij speelt al 65 jaar orgel en piano, deels als docent en is onbetwist dé organist die de liturgische muziek in Uden groot heeft gemaakt. Zo ook in de Petrusparochie, waar hij al 36 jaar met veel plezier het orgel bespeelt. Jan was ook betrokken bij de fusie tussen de drie koren, en was voorzitter van het St. Ceaciliakoor en lid van de muziekcommissie. Zijn grote liefde gaat uit naar het Gregoriaanse gezang. Dat blijkt ook uit zijn passie voor het koor Les Chanteurs Grégoriens die vandaag hun 20 jarig bestaan vieren! Namens onze bisschop werd hem de Johannes Evangelist penning uitgereikt als grote waardering voor zijn tomeloze inzet. Jan, duizend maal dank en alle goeds en zegen voor de toekomst. En hartelijke felicitatie aan alle leden van het koor: Les Chanteurs Grégoriens.