Parochiebedevaart naar O.L.Vrouw van Handel.

Op zondag 8 september 2024 zal weer de jaarlijkse bedevaart vanuit de parochie Sint Petrus naar Onze Lieve Vrouw van Handel gehouden worden. Deze bedevaart is altijd rond de feestdag van Maria Geboorte op 8 september, dus dit jaar op de feestdag zelf.

De H. Mis, aanvang 11.00u, zal plaatsvinden in het prachtige processiepark achter de kerk. Het gilde Sint Agatha uit Boekel en het gilde Sint Barbara en Sint Lucia uit Uden zullen het geheel met Gilde-eer opluisteren. Helaas is het gilde Sint Jacobus uit Zeeland verhinderd i.v.m. andere verplichtingen. Het mannenkoor Sint Agatha uit Boekel zal de H.Mis muzikaal verzorgen. (bij slecht weer is de H.Mis in de parochiekerk)

Alle parochianen, van alle kernen, zijn van harte uitgenodigd om op zondag 8 september deel te nemen aan deze pelgrimstocht naar Onze Lieve Vrouw van Handel.