Kleine Sint Agathakerk klaar voor gebruik.

Na twee jaar breken, timmeren, metselen, aanpassingen aan het priesterkoor en opbergruimten, is de nieuwe gebedsruimte zo goed als klaar voor gebruik. Enkele werkzaamheden moeten nog gerealiseerd worden zoals het ophangen van het scheidingsgordijn welk waarschijnlijk in de maand oktober zal gebeuren. Verlichting en geluidsinstallatie moeten nog aangepast worden.

Het altaar, meubels en het Mariabeeld van de Sint Petruskapel hebben in de kleine Sint Agathakerk hun functie teruggekregen. Tachtig nieuwe stoelen zijn aangeschaft waarvan er 60 zijn opgesteld en 20 als reserve achter de hand worden gehouden.  Het orgel uit het Luciazaaltje is geplaatst. Wanneer hier voor de eerste keer een viering zal zijn is nog onbekend, maar waarschijnlijk nog in de vakantietijd. De kleine Sint Agathakerk is ook geschikt voor een uitvaart voor een klein gezelschap of een uitvaart in besloten kring (max. 80 personen). De ingang van de kleine Sint Agathakerk is aan de Burgtstraat, dus aan de achterzijde van de Sint Agathakerk en is rolstoelvriendelijk.